A rozáceas bőr

A rozácea ( rosacea ) az arcon jelentkező, makacs gyógyhajlamú, idült bőrbetegségek közé tartozik, amely felnőttkorban igen gyakori. A felmérések alapján a világon átlagosan minden tízedik ember szenved valamilyen érfal labilitástól.

A lényeg: ez a betegség jelenleg nem gyógyítható, de odafigyeléssel, szokásaink és az életmód megváltoztatásával, a provokáló tényezők elkerülésével és rendszeres arckezeléssel a tünetek csökkenthetők, sőt eltüntethetők.

Rosacea tünetei:

• az arc nagy részére vagy akár egészére kiterjedő, tartósan kipirult bőr
  • gyulladásos csomók
  • érfal bénulás

A rosacea fokozatosan, lassan alakul ki: amikor a  sejtek már nem kapnak elegendő tápanyagot a lelassult szöveti keringés miatt, továbbá a salakanyag sem tud kiürülni megfelelően. A benne lévő baktériumok elszaporodnak, ami miatt szöveti burjánzás következik be, és végül gyulladásos csomók jelennek meg.

Ez a betegség jelenleg nem gyógyítható, de odafigyeléssel, szokásaink és az életmód megváltoztatásával, a provokáló tényezők elkerülésével és rendszeres arckezeléssel a tünetek csökkenthetők, sőt eltüntethetők.

Ne várja meg a súlyosabb tünetek kialakulását: idővel nemcsak fizikális tüneteket, de lelki problémákat is okoz, megkeserítve, tönkretéve a beteg mindennapjait.
A legtöbben a külső szemlélő számára idült alkoholistának tűnnek a rosacea miatt, pedig az alkoholfogyasztás általában alig, vagy egyáltalán nem lelhető fel a kórelőzményben.

Schüssler ásványi sók koncentrál bejuttatásával a szervezetbe jelentősen javíthatók a tünetek.

Érdemes odafigyelni a megelőzésre hiszen, ha a tünetek jelentkeztek, utána már nehezebb visszafordítani a folyamatot. Azonban soha nem késő elkezdeni az életmódváltást és az érfalak lokális stimulálására Schüssler natúr krémeket használni. Az egész napos megerőltető munka után sajgó lábainknak valódi felüdülést nyújthat egy alapos, hűsítő bedörzsölés. A Schüssler krémek nyugtató érzésen túl hatnak az erekre is: a Calcium fluoratum és a Silicea ásványi sók erősítik az érfalakat.

Minél természetesebb termékeket használunk, annál kevésbé terheljük bőrünket mesterséges alapanyagokkal, melyeknek káros hatásai is lehetnek bőrünkre. A Schüssler Natur CosMEDics krémek 100% natúr összetevőkből készülnek és megoldást nyújthatnak a visszeres problémák kezelésére. A Nr. 1 és Nr. 11. Schüssler krém kombináció segít pótolni a bőr víztartalmát, javítja a kötőszövetek rugalmasságát és a bőr mélyebb rétegeihez is eljutnak a szöveti sók, mely az érfalakra is pozitív hatással van. Mind emellett értékes shea vajjal és argán olajjal tápláljuk bőrünket!

Elég csupán egy borsónyi mennyiséget a problémás bőr felületre kenni naponta két-három alkalommal a pozitív hatás kedvéért. A Schüssler Natur CosMEDics krémek az internetről vagy a patikákból egyszerűen és pénztárcabarát áron szerezhetőek be. Gyulladásos folyamat esetén a Nr. 3-as Schüssler krém szintén ajánlott kiegészítő krémként.

tíz + tizenhat =