Allergia megelőzése akupunktúrával

Fülakupunktúrát is a pollenszezon előtt kell kezdeni (tavasszal kezdődő tünetek esetén novemberben-december-január célszerű a kezeléssorozatot elkezdeni). Az akupunktúrával tartós és hatásos eredményt – akár tünetmentességet is – lehet elérni.

Egy-egy kezeléssorozat legalább tíz alkalomból áll, majd több emlékeztetőre is szükség lehet.

Akupunktúrával egyedülálló lehetőséget tudunk adni szervezetünknek a későbbi allergiás (szénanáthás) tünetek megjelenési valószínűségének drasztikus csökkentésére vagy akár a teljes tünetmentesség elérésére, mellékhatások nélkül!

A preventív (megelőző) kezelés az allergia várható megjelenése előtt 2-3 hónappal 3 x 3 alkalommal javasolt 3 hetes szünetek közbe iktatásával. (Első héten 3 kezelés, majd 3 hét szünet, az ötödik héten újabb 3 kezelés megint 3 hét szünet és legvégül az utolsó 3 kezelés a 9. héten.)

FENNÁLLÓ ALLERGIA KEZELÉSE AKUPUNKTÚRÁVAL

Allergiás szénanátha (orrfolyás, köhögés, viszketés a szemben, garatban, orrban, tüsszögés stb.) esetén lehetőség van a fennálló tünetek jelentős csökkentésére ill. egyes esetekben akár a tünetek teljes megszüntetésére!

Fennálló allergia esetén, a tünetek erősségétől függően a kezelések nagyobb szünet közbeiktatása nélkül, két-három naponta történnek a probléma megfelelő mértékű megoldásáig!

hat − 1 =