Dr. Eperfa az inzulinrezisztencia gyógyítója!

„Az eperfalevél több vércukorszint csökkentő mono és többkomponensű készítmény összetevője. Klinikai kísérletekkel igazoltan segít megelőzni a vércukorszint kiugrásokat. Szedését fogyókúrázóknak, 2. típusú cukorbetegség kiegészítő kezelésére és megelőzésre ajánlják.

Segít, hogy ne alakuljon ki az un. inzulinrezisztencia, és a következményes metabolikus szindróma, vagyis, az az állapot, amikor a nagyrészt szénhidrátokból álló táplálkozás mellett a sejtjeink érzéketlenné válnak az inzulin hatására. Így tartósan magas szinten marad  a vércukor. Viszont, mivel a sejtekbe nem tud bejutni, az inzulin hatástalansága miatt, relatív “éhezés”, tovább fokozódó táplálkozás, elhízás, magas vérnyomás, kóros vérzsír értékek, érelmeszesedés, majd az inzulin termelő sejtek kimerülése miatt cukorbetegség alakul ki.

Az eperfalevél, különösen a fehér eperfa levelének teája,  alkalmas arra, hogy a táplálkozással felvett összetett cukrok ne hasítódjanak egyszerű cukrokra a tápcsatornában, így az emésztés során  a lassabb felszívódás nem okozza a vércukorszint extrém megemelkedését, és a maximális inzulin válasz is elmarad. A levelek fitoszterol tartalma pedig segít a vérzsír csökkentésében, különös tekintettel a rossz koleszterinre.

A fehér eperfa drogjait a népgyógyászatban elsősorban cukorbetegség és magas vérnyomás esetén használják; ezenkívül számos indikációval: pl. gyulladáscsökkentő, összehúzó, köptető,hashajtó ,nyugtató, antimikróbás hatása alapján, asztma,meghűlés, csökkent fizikai erőnlét, emésztési panaszok, láz, fejfájás, álmatlanság, szédülés, kígyómarás, rovarcsípés és sebek kezelésére alkalmazták.

A tradícionális távol keleti medicinában a levelet megfázás, köhögés, szájüregi betegségek, szemgyulladás esetén, tejelválasztás fokozására,

az ágakat reumára, a gyökérkérget köhögés ellen, oedéma- és gyulladáscsökkentőként, lázcsillapításra, diabétesz  kezelésére, hashajtóként, féregirtóként,

a termést székrekedés esetén alkalmazzák.”

Forrás:

négy + tizenhét =