Dr. Málna, ha egészségesen akarsz fogyni

A málna ideális partnered lehet egy pár napos diétában. Amellett, hogy finom és egészséges, nagyon jól csökkenti a nasi utáni vágyadat is.

 

Ásványi anyagokban gazdag, kalóriában viszont szegény! J A benne található kalcium és magnézium, valamint a vas és kálium (melyek egyébként is fontosak  a zsírbontásban), most teljesen természetes formában kerülhetnek a szervezetbe.

 

Nagyon jó vértisztító és méregtelenítő, béltisztító hatása van.

 

Ha pár napig egy szénhidrát szegény étrendet tartasz, és napi két étkezést kiváltasz málnával, a siker garantált.

Reggelire keverj ki 10 dkg zsírszegény túrót egy marék málnával.

Ha délig még megéheznél, egy pohár natúr joghurtba tégy egy marék málnát és fogyaszd élvezettel. J

Délben jöhet az ebéd, ami lehet egy szelet grillezett hús egy adag friss salátával, vagy párolt zöldséggel.

Du. 1-2 szelet korpovit keksz, vagy puffasztott rizsszelet.

A vacsorád pedig bármilyen ínycsiklandó saláta.

 

Természetesen nem kell mindennap ugyanezt enned, hiszen a reggelid például lehet egy isteni finom málnaturmix is, míg a vacsorád egy tányér hideg málna leves is, ami a nyári melegben még hűsít is.

 

Azt mondanom sem kell, hogy a vízfogyasztást se hanyagold el. Tudod, nem azért kell innunk mert szomjasak vagyunk, hanem azért kell innunk,hogy szervezetünk élettani funkciói megfelelően működjenek.

 

“Az emberi test vízszükségletének semmibevevése vagy tudatlanságból való figyelmen kívül hagyása okozza, a szervezet rendellenes működési problémáit, ami azután különféle betegségekben manifesztálódik, különféle tüneteket produkál.”
Ajánlott irodalom: Dr. F. Batmanghelidj: A TESTED VÍZÉRT KIÁLT!

0 hozzászólások

Válasz

Szeretnél te is hozzászólni?
Regisztrálj ingyenesen!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

5 × 5 =