Nem számít, milyen finom egy étel íze. Az íz elszáll, a háj pedig megmarad. Semmi sem olyan jó ízű, mint amilyen kellemes csinosnak lenni… Túlságosan aktív étvágyadat valójában a következő érzelmek egyike váltja ki: félelem, harag, feszültség és szégyen. Amikor éhesnek érzed magad, kerülnöd kell, hogy automatikusan enni kezdjél, és meg kell kérdezned magadtól, hogy e négy érzés melyike váltja ki az éhséget.

Dr. Doreen Virtue

ful2A fülakupunktúra ősi kínai gyógymód, amellyel hazájában testi-lelki megbetegedések hosszú sorát kezelik hatékonyan évezredek óta. A fülön több mint 100 akupunktúrás pont van, és ezek meghatározott testrészekkel vannak kapcsolatban. A megfelelő pont idegvégződéseinek stimulálása ún. “gyógyító hullámot” indít el az idegen keresztül a fájó testrész felé. Ugyanakkor a szervezet működési zavarai is hatnak a fül megfelelő pontjára. A módszert világszerte sikerrel alkalmazzák.

Fülakupunktúra alkalmazási területei:

• a fájdalmak
  • a stressz, szorongási tünetek,
  • a lelki betegségek, depresszió
  • az allergia, asztma,
  • a migrén,
  • az ízületi betegségek,
  • az emésztési,
  • a nőgyógyászati panaszok,
  • a vegetatív idegrendszeri zavarok kellemetlen hatásainak csökkentése
  • a testsúlycsökkentésben is nagyon komoly szerepe lehet,
  • a dohányzásról való leszoktatásban is kiválóan alkalmazható

ful3Nagyon sok esetben lehet gyors, látványos eredményt elérni a fül akupunktúrás pontjainak kezelésével. Első helyen kell említeni a szenvedélybetegek kezelését az ún. NADA pontokon keresztül.

Komplex program szerint hatékony segítség a szerfüggő (drog, nikotin, alkohol, koffein, gyógyszerfüggőség) és nem szerfüggő (étkezési zavarokkal küzdő társ-, szerencsejáték-függő stb.) szenvedélybetegek megsegítésében.

Ezen kívül hatásos a “fogyókúrázóknak” – étvágycsökkentés, anyagcsere-harmonizálás, stressz oldás kezelése, diéta mellett.

allergia01Allergiás rohamok kiegészítő módszereként igen hatásos bizonyos fülpontok ingerlésével.

A fülben a megfelelő pontokat egy akupunktúrás tűvel stimuláljuk, 20-30 percig, vagy egy-egyszeri használatú kis tartós fültűt helyezünk be (kb.1, 5 mm hosszú), ami bőrszínű tapasszal van leragasztva, tehát nem feltűnő.

Ezzel nyugodtan lehet fürödni, úszni, vízálló jellege miatt, azon kívül fájdalommentes, vagyis a mindennapi tevékenységek zavartalanul végezhetők, az alvásban pedig nem okoz problémát.

Kérdésed van?

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet

Az űrlap kitöltésével elfogadja, hogy a weboldal a kapcsolatfelvétel céljából kezelje a fent megadott adatokat.