A hagyományos orvoslás mellett mindig jelen voltak azok a gyógyító tevékenységek, amelyek a természet adta lehetőségek felhasználásával fejtették ki áldásos tevékenységüket.

Ezekkel az eljárásokkal ma már számos helyen találkozhatunk, testi-lelki feltöltődés és az egészség megőrzése is fontos szerepet kap.

A köpölyözés már kb. 3000 éve ismert eljárás, melynek célja főképpen a salakanyagok eltávolítása, az áthangolás, az új egyensúly kialakítása. Ez a speciális ingerterápia ún. vákuumos harangocskák segítségével végezhető el. Az eszközöket a testünket behálózó meridiánok különböző pontjain helyezik el. A köpöly 10-15 percig marad a bőrön.

Az erős szívó hatás miatt felgyorsulnak a keringési folyamatok, az erekbe friss vér és több oxigén áramlik, beindul a méregtelenítés. A kötőszövetek megtisztulnak a felhalmozódott salakanyagoktól, majd a vese irányába távoznak.

Mikor alkalmazható?

Leggyakrabban a narancsbőr eltüntetésére és helyi fogyasztásra használják. Hatásos azonban:

• Rohamszerű köhögésnél
  • Váll és felsőháti fájdalom
  • Karemelési nehézség
  • Izomfájdalmakra, izomláz
  • Megfázás, allergia, asztma
  • Tüdőgyulladás tüneteinek enyhítésére
  • Különböző anyagcsere-rendellenességek
  • Menstruációs görcsök oldására is

Mikor nem javasolt?

• Szívbetegség
  • Vérzékenység
  • Bőrallergia
  • Magas láz
  • Bőr alatti bevérzés, zúzódás, vagy más sérülés
  • Cukorbetegség esetén
  • A terhesség ideje alatt a hason

Mennyi ideig tart egy kúra?

Évente vagy félévente 8-10 alkalomból álló kúra csodásan felfrissíti a testet és a lelket.

Kérdésed van?

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet

Az űrlap kitöltésével elfogadja, hogy a weboldal a kapcsolatfelvétel céljából kezelje a fent megadott adatokat.