Schüssler arcdiagnosztikával az arcra írt hiánytünetek felderítésére!

Általános só –hiánytünetek a tejesség igénye nélkül:

• Fogszuvasodás, átlátszó fogvégek, érzékeny fogak, köröm és haj töredezése, sarok-szájzug berepedezettsége, végbél berepedezettsége, visszerek, gyakori gyulladásos panaszok, bőrproblémák, emésztési problémák.
  • Görcskészség az izmokban, fokozott izzadás, hőhullámok kialakulása, gyomorsav túltengés, fáradtság és kimerültség, stressz, ízületi panaszok, hajhullás – fokozott kopaszodás és haj korpa.
  • Értágulatok, májfoltok, fokozott pattanás képződés, korai ráncosodás, a normálistól eltérő túlzott őszülés.
  • Elalvási és átalvási nehézségek, idegi problémák (fokozott ingerlékenység), migrénes panaszok, fogínyvérzés.

A Schüssler-sók azonban nem csak hiányállapotok rendezésére alkalmasak. Akut panaszok esetén is sikerrel alkalmazhatók, mint például felső légúti gyulladások, hányás, hasmenés, görcsök.

Az arcon szinte minden sóhiány tünete megmutatkozik: arc elszürkülése vagy sápadtsága, értágulatok, májfoltok képződése, fénylések, elszíneződések formájában. Arcdiagnosztikával sokszor korábban is nyilvánvalóvá válik egy-egy ásványi só hiánya, így időben alkalmazva a megfelelő szöveti sót, egyes betegségek kialakulása elkerülhető.

A kialakult hiányállapotok a megfelelő Schüssler-sókkal kezelhetők. A bőrelváltozás romlása sok esetben megállítható, sőt ezek az eltérések rendeződhetnek, a bőr öregedése is késleltethető. Ez azonban csak a felszín, a szervezetben mélyreható folyamatok játszódnak le. Ha arcdiagnosztika során észleljük a hiányállapotot, akkor bizonyos esetekben a betegség kialakulása megelőzhető a megfelelő Schüssler-só kúraszerű szedésével.

Dr. Wilhelm Schüssler német származású orvos fejlesztette ki 1873-ban, és napjainkban reneszánszát éli az a só -terápia, melynél nincs se alsó, se felső korhatár.
Mindössze két dolgot kell tisztázni, mielőtt a terápiát elkezdjük:
Laktóz érzékenység fennáll-e?
Van-e idegen test a szervezetben ? (Leggyakrabban traumatológiai műtétek utáni csavarok, lemezek. Pacemaker, fogamzásgátló spirál, esztétikai implantátumok (pl.mell), vagy fogimplantátum. De csak a Nr.11-es számú Silicea adása esetén merül fel. Az összes többi sóra nem vonatkozik.)

2 × öt =